Hanya Ilmu Menjadikan kita Bahagia Dunia & Akhirat

Saturday 13 July 2013

myEncEm ♥♥

Nama dikenali sebagai Mohd, namenya Mohd Hassan , abahnya Dermawi maknya Ramlah .. Seorang yg xde harta, xde duit tapi punyai Ilmu.. hanya Ilmu yg boleh membawa kita bahagia dunia dan akhirat.. Orang selalu hina, kutuk die tapi die seorang penyabar dan tak mudah melatah .. nak je aku tanya " ko kutuk, hina org ..ko tgk diri ko sempurna ke??" Setiap manusia tidak SEMPURNA !! segalanya ALLAH sudah tentukan di loh mahfuz, dari kecil lagi sudah dirancangkan oleh ILAHI..oleh ALLAH yg Esa.. dan tulang rusuk tidak akn berganti kerana ia akan menemukan tulang rusuk yg betul dgn pasangannya.. InsyaALLAH , kita akan kekal jika tertulis..Kami kenal dari abgku Muhd Zali Bin Musa, dari itu lah bibit perkenalan kami ( 07/07/2008 ), bibit rase kasih dan kami bercinta setahun selepas itu .. Kami berkenalan sesama Ahli keluarga, Aku kenal keluarganya dan dia kenal keluargaku, ALHAMDULILLAH .. family aku terima dgn hati terbuka, InsyaALLAH keluarganya begitu juga .. aku Kenal adiknya yg comel Suliza Dermawi, menjadi sahabat setia .. InsyaALLAH sahabat dunia Akhirat.. Dalam bulan Ramadhan ni aku berdoa moga kami kekal selamanya.. Amiinn ♥♥

2 comments:

  1. hai saya adik dia yang comel ,insyallah kita akan menjadi kawan dunia akhirat .. awak kuat ea dalam menghadapi dugaan ini :)

    ReplyDelete