Hanya Ilmu Menjadikan kita Bahagia Dunia & Akhirat

Sunday 28 July 2013

Maafkan aku

20 Ramadhan 1434 , ahad jam 11.30 p.m .. :)

Sayang, tiada ungkapan yg indah melainkan doa saya pada awak setiap hari untuk kita dapat mengharungi detik-2 ini dengan tabah .. Jangan terlalu paksa saya untuk terima rawatan itu kerana setiap kali saya terima rawatan itu, saya bagaikan mati .. mati untuk berbicara, mati untuk buat segalanya.. Pengorbanan awak tetap saya hargai, thanks Mohd Hassan ..

Setiap kali msg , soalan pertama yg dia aju.. bila boleh jumpa? da makan ubat ? da solat ? da Bace Quran ? awak..terima kasih sangat sebab sentiasa mengingatkan saya tentang semua tu.. InsyaALLAH , awak akan menjadi IMAM saya jika sudah tertulis.. Ya Rabbi, Kabulkan doaku di sujud terakhirmu ..

Mohd, sabarlah.. saya sedang kejar KEJAYAAN ! kejayaan untuk menjadi pelajar cemerlang UIMM di samping itu menjadi muslimah sejati .. tanpa usaha, saya pasti akan kecundang ! Akhir sem @ raya pasti kita akan jumpa.. InsyaALLAH , jika saya di beri kesempatan oleh ALLAH .

Kali pertama Mohd nangis, tak pernah saya lupa.. sedih disamping mak abah saya untuk beri semangat kat saya.. semua tu tak mudah saya lupakan .. Sekerasnya hati awk, rupanya ade kelembutan .. Saya happy sangat mohd da nak kuar kete.. Kerja rajin-2 ye sayangku, bia org kate tntg kita krn setiap kate-2 penghinaan kita dapat pahala kerana dia sedang mengutuk nikmat ALLAH .. 

Rindu mak abah kat pahang , umi abi kat n.sembilan , dan keluarga di MELAKA.. Love you ! thanks pada semua.. Thanks mohd HASSAN b. Dermawi .. <3


No comments:

Post a Comment