Hanya Ilmu Menjadikan kita Bahagia Dunia & Akhirat

Saturday 13 July 2013

Future zaujan ♥

Alhamdulillah, syukur kepada ILAHI kerana hari ini da puasa kelima .. Dalam kesakitan, aku
gagahkan diri untuk bersahur dan berbuka bersama family.. Aku sentiasa berharap, ade yg menemaniku waktu duka dan suka dan aku yakin ALLAH sentiasa disisiku.. Ya ALLAH, rahmatilah daku untuk mendapatkan keredhaan mu..  Sebelum lelapkan mate, aku sentiasa berharap agar aku dibangunkan untuk keesokan hari untuk meniti hari-2 bahagia dan menjadikan aku seorang muslimah sejati .. Dalam sujud terakhirku, aku sentiasa berharap mohd adalah jodohku .. InsyaALLAH.. Sabar adalah tunjang kebahagian untuk membina suatu hubungan dan kesabaranku dibalas dengan kejayaanmu, Alhamdulillah.. Dia sentiasa rindukan mak abah di kampung, adik-2 nya.. rase tak terluah kn mohd?? hehe .. InsyaALLAH ,ade rezeki nti boleh la Berbuka dan bersahur dgn mak abah kt kg.. Untuk mencari sesuatu yg sempurna mmg susah , dan perlukan kesabaran dan sikap ingin terima  sesuatu, segalanya ALLAH  rancangkan.. jika kami putus , gaduh aku tak mudah melatah wlapun sedih .. hanya berdoa "jika die jodohku, kami akan bersatu" .. Alhamdulillah, kini da 5 tahun bersama dan mungkin lepas diploma Akan bertunang dan akhir sem Degree akn berkahwin, InsyaALLAH .. segalanya Aturan ALLAH .. " kita merancang dgn cita-2, tapi ALLAH Merancang dgn cinta ..

No comments:

Post a Comment