Hanya Ilmu Menjadikan kita Bahagia Dunia & Akhirat

Tuesday 23 July 2013

K!m0teRaP!

Hari demi hari aku mengharapkan aku akan sihat seperti orang lain.. Dalam kesunyian , aku akan menangis mengenangkn nasib diri.. tapi semua tuh ta mematahkan semangatku untuk terus berjaya dan mencapai gelaran pelajar cemerlang .. Alhamdulillah, sentiase berjye dgn cemerlang dlm exam dan dapat dean .. Terima  kasih mak abah dan hubby selalu doakan adik.. Kimoterapi adalah menyakitkan , setiap kali kimo setiap tu la aku ta selera nak makan dan lain-2.. nasib dan untung nyer aku punyai mak abah , akak abg dan mohd untuk memberikan semangat kepadaku... sayang semua ! adik akan berjaya harungi semua ni dengan bantuan ALLAH.. Harapan aku, sebelum aku meninggal.. terasa nak jadi isteri mohd .. Mohd seorang yg caring , baik hati, tanggungjawab .. waiting for 2014♥

No comments:

Post a Comment